Önskedrömmer lite till

Hmm, skulle jag göra om den här lägenheten nu skulle detta vara vad jag vill ha: 1 månstad bäddhörnsoffa från IKEA. En vit mindre tvbänk med förvaringsmöjligheter under. Några till lackhyllor. Alla böcker som inte läses skulle upp på vinden för jag orkar inte städa upp dom hela tiden efter Charlie.

Det var vardagsrummet, i sovrummet, som då skulle bli Charlies rum skulle spjälsängen stå kvar, kistan som mamma renoverat åt Peter, en expedithylla för alla böcker och andra leksaker. Kanske skulle ena madrassen få stå kvar så om Charlie blir orolig finns möjligheten att man kan sova i samma rum som honom. Charlies rum kommer vara ganska tomt för att vara lättstädat och finnas mycket lekyta.

Badrummet skulle ha en duschkabin annars är jag nöjd.

Köket skulle ha ett nytt köksbord och nya stolar i ungefär samma storlek som vi har nu.

Så, där var jag färdig :-) Med mitt önsketänkande. som aldrig kommer att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0