Morgonen

Charlie ville ha välling halv sju i morse. Inte konstigt med tanke på att han slog ihop sina blå 19:00 igår. Sen busade och gosade vi i sängen innan vi somnade om lite. Vaknade av att läkaren ringde, vi ska på återbesök den 16:e för att se om vi behöver hjälpa Charlie att få ett fint huvud. Jag kommer inte ge mig, han ska ha ett fint huvud för många killar rakar av sig håret när dom är i senare tonåren och han ska kunna göra det om han vill.

Då gick vi upp ordentligt, supergott att vara på bra humör. Charlie åt lite gröt till mellis och sen lekte han lite på golvet. Diskat har jag gjort också. Och nu, typ 6 timmar efter vi gick upp dricker jag kaffe. Hmm, prioriteringar :-) Ska ladda kaffebryggaren ikväll så det bara är att trycka på knappen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0