Man i en kvinnokropp

Typ varenda kvinna verkar tycka att deras sambo/make är dålig på att plocka undan efter sig, att lägga kläder i tvättkorgen osv osv. Här hemma är det tvärt om. JAG är den som inte plockar undan efter mig. Det är jag som han kläder liggandes överallt. Så ja, jag har väl tur att Peter står ut. Därför har jag nu börjat diska på rutin. Alltid första vilan Charlie gör eftersom den är minst 1 timme lång. Då hinner jag diska. Nu diskade jag idag för att jag vet inte hur morgondagen blir men ja :P Ni förstår :P Det är också därför jag sköter matlagningen (bland annat, hade blivit svårt för Peter att laga mat när han inte är hemma), för det är något man MÅSTE och nu har jag fasta rutiner maten måste vara färdig. Det går inte att rubba på för då har jag en gnällig Charlie.

Jag har chokladbollssmet i kylen, dom ska egentligen rullas nu, men jag ser på Biggest Looser, känns lite tjockisvarning på att sitta och gluffsa socker när man ser på det ;-) Så det får bli under "Sveriges värsta bilförare" istället :D

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Jag är också sånt, strör saker omkring mig i hela lägenheten. hehe. Visst Robin är inte världens bästa på plocka undan , men jag är nog tusen gånger värre:P

2010-04-17 @ 10:34:54
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0