Lycka

Såg precis på lyxfällan. Alltid i slutet får familjen något dom kan ha nytta av. Den här gången var det en familj som väntade tvillingar och dom fick i princip allt dom behövde förutom kläder. Kan inte ens tänka mig den lyckan. Dom fick:
* Årsförbrukning av blöjor
* 2 spjälsängar
* tvillingvagn
* skötbord
* skötväska
* babysitter
* 2 babyskydd med bas

Nu glömde jag säker något, men alltså, det var inte billiga saker dom plockat ihop. Bara blöjor är ju flera tusen. Till ett barn betalar vi nog ca 300-400 kr i månaden. Och när dom är nyfödda är det fler blöjor per dag. En vagn kostar flera tusen. Babyskydden är nog minst 1500 kr styck. Det var nog en av dom bästa presenterna jag varit med om i detta program och jag satt nästan och fällde glädjetårar. så nej, jag blev superlycklig för dom två. Som snart är fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0