Lurendrejeri

Förut har jag alltid gått på ALLT, jag har velat haft ALLT från TV-shop osv osv. Nu på morgonen har dom visat TV-shop i alla reklampauser, och jag har kollat halvhjärtat. Dom visar alltid före och efter bilder och det står alltid: "reslutat kan variera". Vad innebär det, att det går bra för dom på reklamen men inte för oss dödliga?

Vissa saker tror jag fungerar, t. ex deras träningsgrejjer. Klart som fan Zumba fungerar, svetten rinner ju när man är färdig. Men jag tvivlar på "In an instance" och sånna saker. Sheer Cover fungerade för mig i alla fall, men det gör alla mineralpuder för min del ;-)

Sen har vi alla dom där SMSgrejjerna. Man kunde tävla om presentkort på UGGs och då skulle det kosta max 500 kr att vara med har jag för mig, men det står med den minsta stilen, det tog mig 3 reklamer att räkna ut det för jag hann inte läsa allt. Och nu kan man tävla om en dator och jag räknade ut att det skulle kosta max 1200 kr. 1200 KRONOR! För att KANSKE vinna en dator? Och tänk om det är någon som inte läser det finstilta? Vad säger hans eller hennes mamma eller pappa när dom får en telefonräkning på över 1000 kr? Nej jag blir bara förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0