kvällen

Usch igår kväll var inte rolig vill jag lova. En Charlie som vägrade att sova, gallskrikande... Och han var ju trött så det var inte det. Jag höll på att gå upp i atomer efter att ha försökt få honom att soa i två timmar. Så jag orkade inte mer tillslut, la honom i sängen, tände lampan och på med sängmobilen. Så fort den slutade låta räknade jag med gallskrik. Men nej, knäpptyst. Efter tio minuter vågade jag gå in och titta. Då sov han. Så ja, där var lösningen tydligen! Jaja. Sen sov han ända till 6 imorse innan han fick välling och nu sov han en halvtimme till. Tror dessutom att febern är påväg bort. 38,5 hade han när han vaknade och då måste alvedonen slutat verka eftersom det var 10 timmar sen han fick den. Gav honom ny alvedon och sen en flaska välling och då var han nästan samma gammla Charlie igen. Ålade runt halva sängen och gud vet allt.

Bättre nu när jag köpte supparna för då vet jag ju att han får i sig allt. Grannen var snäll och kom hit och passade Charlie medan jag i princip sprang till ICA, köpte alvedon och en frysrätt för jag fattade ju att jag skulle inte få laga mat. Och rätt hade jag för klockan nio åt jag igår :P Och så fort Charlie somnat gick jag också in i sängen för jag visste ju inte hur länge han skulle sova. Men ja, jag trodde aldrig han skulle sova till 6. Så Tack Charlie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0