kort page?

Alltså jag har inte färgat håret sen i juni, senast. Kanske var det till och med maj? Hmm, jag vet inte, men ett bra tag sedan är det. Och jag har inte klippt håret sen i början av juni. Något måste göras. Funderar på om man ska klippa en uppklippt page och på så sätt bli av med det ljusblonda och då bara har kvar min egen naturliga hårfärg. Passar ju ögonbrynen i alla fall :) Sen vore det skönt att slippa tänka på utväxt och bla bla eftersom jag ALDRIG färgar håret hos frisör. Och min hårfärg är mörkblond eller råttfärgad så man kan ju ha lite ljusa slingor på sommaren kanske :D Skulle ju vilja ha långt hår, men inbillar mig att håret skulle må bra av en klippning, framför allt eftersom jag tappade ganska mycket hår iom förlossningen. (dom flesta gör det, har fått förklarat för mig att man inte tappar hår under graviditeten mer än dom hår man sliter eller borstar av och det man inte tappat tappar man efter man har fött, vet inte om det stämmer)

Men det får vänta ett tag, nu finns det högre prioriteringar än en klipptid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0