Knepig unge

nja, knepig är han inte, men ibland duger det inte att sitta i vardagsrummet bland leksakerna och idag fanns inga riktiga alternativ för barnvagnen är i bilen som inte är hemma :P Men när Charlie blir sån går det oftast bra att gå in i sovrummet så lägger vi oss i den stora sängen så ålar han runt lite och leker med andra leksaker :P Vi har ju inte direkt så mycket utrymme att jag bara kan gå upp på övervåningen ;-) Så då får sovrummet duga :D där lekte han med babyTVn han fick av min syster och hennes familj i julklapp och lite fingerdockor som är ärvda från syrrans barn :) Kul med lite omväxling kan jag tänka.

Sen när det var dags för mellanmål var han lite (eller ja, väldigt) trött och han bara satt och skrek. gick då och hämtade snutten. Då blev han tyst och ville inte äta mer. Tänkte att då får det väl vara så och så får han mer sen, men när jag la ned skeden blev han asförbannad så han skulle ha mellis och snutte ;) Sen var det ju dags för tuppluren och han har nog aldrig somnat snabbare. Förstår dock inte hur han kunde vara så trött för han sov 30 minuter mer än han brukar :P Men det kanske är som så att sömn föder sömn :)

så nu ligger han och sover :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0