Kändisbloggar

Alla som känner mig vet att jag inte diggar Katrin Zytomeiska, men efter att ha sett henne i "Vakna! med the Voice" så tycker jag hon är lite skön. Men nu tror jag inte jag orkar läsa bloggen längre... Hon bad om att bli igångsatt i vecka 32 bara för att det var lite jobbigt? Så att ränna på Neonatala varje dag är inte jobbigt? Sen har hon inte ens fött än, men vet vilken sömnmetod hon ska använda på barnet som hon inte vet hur han kommer att sova. Jag bara hoppas att människan har vett att sätta sig barn före sitt eget ego.

Sen igår var jag inne och läste lite på Alex Schulmans blogg, och nej, tidigare har jag inte gillat honom. Men man måste ju läsa lite då han har en dotter som heter Charlie. Han skriver då att Charlie är ett av namnen som klättrat mest på listan iår och en forskare tror att det beror på Charlie Schulman. Hmm, jag visste då inte om det kan jag stolt berätta :-) Det verkar ju i alla fall vara en människa som har vett nog att förstå att barn är barn och han verkar njuta. Av att vara förälder alltså.

Charlie sitter just nu på golvet och leker. Han fick komma över till vår säng klockan 4 typ och det är inte att rekomendera. Istället för att bli väckt av smågnäll så är det att han drar mig i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0