jaha

Snart kommer Peter hem :D wiho :D Ännu mer wiho är att han har missat alla sina tv-program. Iofs, hade nog hellre sett på tv med honom än att se "2½ men" och "How I meet your mother". Båda serierna har jag missat en massa av och jag tycker båda serierna börjar spåra ur. Många serier gör det. Finns det en enda serie som avslutats påp topp, verkligen? Tycker många börjar falla innan dom avslutas.

Det värsta tycker jag ändå är "24". Första säsongen skit bra, men en andra? och en tredje? Minns inte hur många säsonger det är men jag tror det är femte säsongen vi har på dvd (fick gratis av Billy). Men hur många upplever så många kritiska dygn?

Jaja, som sagt Peter kommer snart. Men tror inte han kommer bry sig så mkt om mig, han kommer nog bry sig mer om datorn jag sitter vid. Nämligen hans. Hans dator gick ju sönder typ vid jul om det inte var tidigare. Och sen har den varit inlämnad sedan dess. Han har fått hem den några gånger men den har pajjat igen inom någon dag... Så nu har han fått en ny och jag fick i uppgift att fixa den :-) Stoooor är den så mitt knä räcker egentligen inte till så jag känner mig som om jag har en ätstörning och är supersmal :P Nu är jag iofs inte tjock, men att knät inte räcker till för en dator ;-)

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

sv. Tack:D det är ett deltids jobb på coop konsum som butiksstädare :) bara några timmar i veckan men en väldigt bra start :D

2010-04-30 @ 21:52:24
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0