Jaha

Peter kom hem när jag stod med middagen. Han fick reda på att han visst ska sova hemma så, ja, han fick inte matlåda, han fick dubbelpanerad torsk som alla oss andra. Dvs, jag och Charlie. Charlie åt som om det vore lördagsgodis. Han tycker tydligen om fisk. Bra unge. Nu gäller det bara att jag ska tycka om fisk också ;) Måste bara komma på någon mer fisk att äta, man kan ju inte bara äta torsk :P Så tips på andra goda fiskar mottages tacksamt. Nej nu ska jag mysa lite med Charlie innan Peter kommer tillbaka från affären :D

Kommentarer
Postat av: Giia

Älskar lax gjord i ugnen på samma sätt som du gör kyckling - i folie. Smörsås (äggbitar och smör) med kokt potatis eller ris! Eller limewokk med lax! Och sik är gott också, rökt i så fall.. Jag hatar fisk, men det är fan gott om det görs på rätt sätt med rätt grejer till :D

2010-04-20 @ 19:37:35
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0