Gravid och mjukisbyxor

Ännu en fråga på familjeliv: Vad tänker du om en synligt gravid kvinna går i mjukisbyxor? Hm, vad sägs om typ inget. Jag bryr mig inte vad folk har för kläder. eller ja, nu ljuger jag. Hellre en person (gravid eller inte spelar ingen roll) är att föredra framför en som har ett linne som gör att brösten nästan hoppar ut.

Peter däremot, han kan gå i mjukisbyxor hemma, men om han ska gå till ICA och köpa en liter mjölk byter han byxor fort som tusan. Varför? Är det kanske så alla gör? Det kanske bara är jag som tycker att mjukisbyxor är en del av en garderob? en viktig dessutom. jag kanske också ska börja med att ha jeans på mig till ica? Hmm, får fundera på den du. Men just nu hatar jag att visa mig ute i alla fall. Jag har tre par jeans. först mina gravidjeans och dom är förstora, dom sitter pösigt och det tycker jag ser apfult ut. Sen har jag ett par byxor som jag köpte på Ullared. Samma där. Dom är så förstora att jag inte ens behöver knäppa upp dom för att ta av dom. Och dom nya byxorna jag köpte är lite lite förstora nu så jag måste dra upp dom hela tiden. Men dom sitter bäst av alla byxor jag har.

så i framtiden kanske ni förstår att jag ska köpa några par byxor, av bättre kvalité ;-) Anledningen till att dom nya byxorna är förstora är för att det är billigt typ. Men dom andra har jag krympt ur :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0