God morgon

Klockan sju tyckte Charlie vi skulle gå upp. Jag köpte den idén faktiskt. Så jag gick och gjorde välling för att ge honom. Lärde mig så att han får inte vara själv i vår stora säng längre. Jag la honom i ena änden och hittade honom i andra änden ;-) Så nu vet jag det :) Men bättre att lära sig på det sättet än att han skulle ha ramlat ur.

Charlie fick välling och ny blöja, sen fick han leka i sängen i en halvtimme, jag orkade verkligen inte gå upp helt :-P Men nu är jag uppe och dricker kaffe. Alla är utfodrade (alltså vi två + katterna ;) ), Charlie leker fint på golvet och jag tittar på med datorn i knät och kaffekoppen i handen. Guuuuud vilken bra mamma jag är ;-) Känns lite latmansfasoner att sitta här istället för att leka med Charlie, men han behöver få leka själv och så länge han gör det utan att gnälla så gör vi så. Sen när han blir gnällig och vill ha sällskap så leker jag med honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0