Farligt

Satt och kollade på lägenheter, det är fan farligt det. Hittade nog drömlägenheten måste jag säga, på Ulleberg. Det är nybygda lägenheter i gamla hus. I alla fall, badrummet har både dusch och badkar. Och det är inte vilket badkar som helst utan ett med lejontassar på ;-) Stort och fint kök och stor vardagsrum. Tyvärr bara en tvåa, men så som den lägenheten såg ut skulle man lätt kunna bo där och sova i vardagsrummet. För typ all boyta var i vardagsrummet :P Så det går ju lätt att dela av till en sovplats. Och sovrummet skulle nog räcka åt Charlie.

Meeen, 2 mille är inte direkt något jag har i bakfickan + att månadsavgiften var på 6 000 tror jag. Liiiite dyrt för en tvåa.

Men sen hittade jag en fin trea på Våxnäs, dom skulle ha 300 000 för den och månadsavgiften var på lite över tre tror jag. Tyvärr små sovrum, så den går bort den med. inte för att vi har råd att flytta i alla fall, men titta får man väl?

Peter ser på en film jag vet att jag sett tidigare och har för mig att det var med honom men han känner tydligen inte igen den ;-) Imorgon, eller ja, om 25 minuter fyller min stora prins år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0