Facebook

Facebook kryllar nu av grupper som heter något i stil med: "Du hör ett roligt skämt och säger "Jag dör!" och så gör du inte det ;PpppPpppP" typ. Sen finns det en grupp som heter: "Vi som hatar alla ;PpppPPppp grupper". och då finns det ytterligare en grupp som heter: "Vi som hatar alla som är med vi vi som hatar alla ;PppPPppp grupper". Jag finner det mest tråkigt, fast jag skrattar lite åt vad grupperna heter, alltså dom ";PpppPpppP" grupperna. Men det mest skrattretande i det hela är att en av mina vänner är med i alla ovan nämnade grupper. Alltså både alla skämt, gruppen som hatar alla skämt + gruppen som hatar gruppen som hatar alla skämt. Jag tycker det är lite roligt. Det är som att jag skulle gå med i en grupp som heter: "Älska Opera!" och sen direkt efter går med i en "Anti Opera" grupp. Ja ni fattar. Kul är det i alla fall :D

Nu ligger Charlie och sover middag efter att ha ätit plommon. Jag tyckte det var surt men han åt med god aptit :-) Iofs, när han fick fruktpure tyckte han bara om dom syrliga puréerna, inte dom söta :P Så ja, han är sån ;)

Peter ringde förut, han kommer hem bara för en kort sväng och då började han med att säga: "Ja det vore ju *paus* eller nej, jag kan äta smörgås". Han ville alltså ha mat men sa inte det :P Då drog jag mitt triumfkort, det finns en matlåda i kylen som jag inte visste om jag skulle lägga i kylen eller frysen så jag la den i kylen så länge :-P Det blev en nöjd Peter :-) Men nu hör jag att Charlie säger att han vaknat. Tjo hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0