Diskat och påminnelser :P

Peter sa till mig igår: "Betala trygghansa imorgon" och jag tyckte att jag skulle försöka komma ihåg (vi inväntade barnbidraget som ni kanske fattade). då tyckte han att jag skulle komma ihåg så jag sa åt honom att han fick påminna mig. HAHA. Han överträffade sig själv. Första lappen jag hittade var på vardagsrummet under min kaffekopp. Sen gjorde jag välling till Charlie (var till vardagsrummet för att hämta flaskan) och då sitter nästa lapp på kaffebryggaren (plus i kanten för att bryggaren var laddad också :P) Så jag gav Charlie välling, bytte blöja och allt det där sen tryckte jag på knappen till kaffebryggaren innan jag satte mig och betalade räkningen. NU, efter att ha varit vaken i 1½ timme sätter jag mig vid min lilla dator, då när jag öppnar locket ramlar en lapp ut där det står: "Betala trygghansa". Ja han är bra på påminnelser :-)

Jag har diskat också så ni vet :-)Charlie var jätteduktig och satt och lekte på golvet. Nej nu vill han komma upp. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Baso

hahaha good work ! :D jag och anna ger varandra söta lappar :D

2010-04-20 @ 11:22:08
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0