Dagen kort sammanfattat

Peter hade ställt klockan så vi skulle städa. läs: Peter skulle städa ;-) Jag var inte alls pigg på den idéen. Men Peter dammsög allt och jag plockade av köksbordet (bara det är ett enormt projekt) och sen fixade jag plats i TVbänken till Charlies leksaker. Det finns tre "fack" i tvbänken och i det ena facket står xBoxet och Wii. I mellersta facket finns lite blandat jox, t. ex kontrollerna till ovannämda konsoller. Men i facket brevid det så låg det filtar som Charlie hade när han lekte på golvet. Nu använder han inte filt längre, det är han för stor för (Nej men det behövs inte) så då flyttade jag på dom och la alla små leksaker där. Sen har vi tre större leksaker som är på plattan under bordet.

Så ja, Peter städade och jag plockade/pillade.

Sen åkte Peter. Charlie och jag fortsatte dagen som vanligt, han åt mellis och sov lite, sen var han vaken. Då kom H och bar upp sina grejjer och åkte sen lika fort igen :P Nu har Charlie dessutom ätit lunch. Hm, ja det var dagen det.

I eftermiddag ska vi till svärföräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0