Bra dag

Än så länge är det en bra dag. Charlie fick välling till frukost, sen fick han smörgås till mellis. Efter det slocknade han totalt och sov i nästan två timmar. Det är mer än han sov på en hel dag förut. Sen fick han lunch när han vaknade och sen banan till mellis. Nu har han slocknat igen, spelar ingen roll hur länge han sover för jag är nöjd ändå. Tror jag hittat hur han vill ha det nu:
2 mål mat
sova
2 mål mat
sova
2 mål mat
sova för natten

Får se om imorgon blir lika bra.

För er som vill veta så har jag skaffat hund. En röd Border Collie. Han heter Buster och ska ha mat 1 gång om dagen i 14 dagar. Ja, alltså på Farmville. inte IRL. Skulle ALDRIG utsätta en hund för att bo i en tvårummare med två katter, två vuxna och 1 barn ;-) Jag sitter redan nu och funderar på hur det ska bli när Peters bror kommer hit och ska sova här, med sin son. Då är vi tre vuxna och två barn. + Katterna. Får nog göra mer än bara sitta inne antar jag. L kommer ju ha lekt i hela lägenheten på 3 röda ;-) Men det ska bli kul, tror pojkarna kan få ut ganska mycket av att leka med varandra, även om L är några månader äldre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att grabbarna kommer ha mycket roligt av varandra =) Hoppas ni överlevar varandra bara ;D

2010-04-08 @ 15:35:35
URL: http://theresjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0