Alltid lika roligt

Jag tror inte Peter tycker det är så roligt att komma hem längre ;P Varje gång som han kommer utan att ha berättat det frågar jag: "Vad gör du hemma?". Jag måste lära mig att omformulera frågan, för vad jag egentligen undrar är hur LÄNGE han blir hemma ;-) Så ja, det får vi jobba på.

Peter ligger i sängen och sover för han var trött, han somnade i soffan innan ens Charlie somnat. Men jag har bestämt att man sover inte i soffan, man sover i sängen. Alltså får man bestämma sig, vara vaken eller sova. För det är inte bra att somna till två timmar i soffan och sen göra sig redo för sängen och sova vidare där för då är man superpigg när man ska sova sen igen.

Hade grannen här på kaffe förut. Hon hade bakat kladdkakemuffins till oss och sen hade hon gjort två muffins till Charlie med ett eget komponerat recept, typ pannkakssmet med bär i. Charlie mumsade glatt i sig en hel muffin. Helt utan socker och salt, det gillar vi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0