Tjöt tjöt tjöt

Nu ska jag tjata lite. Köpte ju som sagt massa smink igår. Skulle vilja lägga upp en bild men jag får inte till någon bra för det är för mörkt för att använda utan blixt för då blir det för lång slutartid. Blev i alla fall jättenöjd med sminket. Använde High tech lightern som primer för ögonskugga, sen hade jag den mörka skuggan moscow längst ut på ögonen, lite mindre än halva. På resten hade jag den ljusa sibiria och sen hade jag den lite över den mörka eftersom det mörka inte hade något skimmer. Sen använde jag rouget på kinderna och mitt andra rouge som är mörkare brunt med lite skimmer i under kinderna för att smala av ansiktet (heter tydligen Shading)

Hon som visade sminkningen igår fixade det jättefint på modellen för hon hade sibiria och en annan mörkare skugga och emellan dom två använde hon just det rouget jag köpte, så den passar bra på ögonen också :-D

Kommentarer
Postat av: Baso

Förkorta slutartiden då? :O

2009-09-30 @ 18:42:20
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0