sova kanske?

Ska nog snart lägga mig och sova. Varit på kalas idag, men innan det skulle födelsedagsbarnet, för det var ett barn, ha en present. Så vi åkte till Toys"r"us och köpte henne ett spel med sex olika spel, man kunde bowla och allt möjligt. Passade även på att kolla på saker till Charlie eftersom han fick 200 kr av min farmor, hans gammelmormor, till kläder eller leksaker. Tyckte Charlie förtjänade leksak till barnvagnen. Sen fick han även tofflor med skallror på så han ska vilja sparka mer med fötterna. Får se om det fungerar :-D Det var iaf en clown på tofflorna, en likadan clown som det är på hans skallra som han fick för någon vecka sedan som han är lite för liten för...

I alla fall, min systerdotter fyller alltså år imorgon så hon firades idag. Charlie grattade henne genom att sova sig igenom hela kalaset. Sen plockade Peter lite plommon till mig och sin mamma. Sen åkte vi hem. Åkte till ICA maxi och köpte våtservetter och fler nappar. Charlie fick en lila och en blå, bra med olika färg så man kommer ihåg vilken som ramlat i golvet. Jag vet inte om ni gör så, men jag tar gärna med mig alla napparna när jag går någonstans så det bara är att ta en ny om det hamnar på golvet istället för att gå och skölja samma napp flera gånger. Nu iofs tappar han dom sällan i golvet.

Sen åkte vi hem och åt för att sedan lämna av större delen av plommona hos svärmor. Sen åkte vi till Sandra för att hälsa på henne, Andreas och deras son. Sandras dotter var även hon där så det var väldigt trevligt. Sen åkte vi hem igen, Charlie åt sista målet mat och han nu sovit iaf 2½ timme. Peter ska se slutet på filmen han inte hann se klart i morse...

Idag var kalaset faktiskt riktigt roligt, alla har vi väl varit på ett kalas där två olika släkter kommer? Och oftast blir det att man umgås för sig inom släkten, eller hur? Men inte idag, jobbigt nog hade alla dock bestämt sig att umgås i köket så alla i vardagsrummet hade stoooort utrymme :-P Men men, det var kul i alla fall :-D

Kommentarer
Postat av: Baso

" Charlie grattade henne genom att sova sig igenom hela kalaset. " - hahahahaha :D

2009-09-21 @ 07:49:06
URL: http://baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0