Säng?

Funderar på att sova... Är ganska slut efter vår promenad på 1½ timme. Får se hur det blir imorgon, kanske bara jag som går på promenad då... Men tänkte kanske ta en kortare i morgon och istället göra lite situps, armhävningar och rygglyft så man inte bara får kondis utan även lite muskler. Magmusklerna mina gick ju tillbaka väldigt fort så nu ska det väl vara riskfritt att göra situps. Får dock inte springa eller hoppa än om jag förstått rätt. Men tänkte börja med att gå och sen öka tempot och om 3-4 månader får jag springa igen och då har jag redan lite "grundflås". Får se... MEN magen och rumpan ska bort! Och gärna lite av sambokilona jag fick innan jag blev gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0