Sådärja!

Kände att jag behövde må lite bättre så jag har gjort i ordning mig. Sminkat mig med typ allt jag har i sminkväskan :-P Nej då, men det blev foundation, mineralpuder, rosa ögonskugga, treatmentmascara, mascara, mineralrouge och brynskugga. Allt från Make up store. låter ju som värsta märkesnörden, men det är typ det enda märket förutom IsaDora som jag är nöjd med. Nu väntar jag bara på klubbkvällen på MUS så jag får shoppa lite, man måste ju när det är 20% rabatt.

Passade även på att plattånga och göra iordning håret. Synd bara att vi inte ska göra något idag. Men gjorde mig iordning mest för min egen skull.

Påtal om det, var på Forever Living products för ett tag sedan och köpte då en avokadotvål. Den är SUPER! Hade ett megautbrott med massa finnar, dom finns nästan inte längre. Och hyfsat billig var den. Kommer inte ihåg vad den kostade, men jag köpte den och ett lipbalm för 109 kr sammanlagt och allt på sånt där party brukar vara snordyrt. Lipbalmet är också bra, men det känns som det torkar ut läpparna långsiktigt, så som läpsyl också gör. Men det är bra om man vill använda genomskinligt läppglans för det blir superglansigt.

Nu ska jag mysa med Charlie och vänta på att Peter kommer hem :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0