Kvällen

Charlie har nu badat, myst, ätit och ligger nu i sängen och sover. Han har en sååå uttalad kvällsrutin så det finns inte. På kvällen äter han oftare (därför är det bäst att hitta på något på dagen för då han det gå 4 timmar mellan målen) för att ladda upp för natten. Runt 20:00 vill han ha sista målet mat och sen mellan halv nio och nio somnar han. Idag fick han dock ett bad innan, men det är första gången han fått bada på kvällen, men har tidigare insett att efter ett bad blir han först hungrig och sen trött så då passade det ju bra :-D Dagsrutin har han ingen än, ingen som jag håller koll på i alla fall. Jag tror inte rutiner är så viktigt, och hade det varit det hade han startat sina egna. Han vaknar när han vaknar, han får mat när han är hungrig, sova när han är trött och leka när det passar. Visst, det kan innebära att han ska äta samtidigt som vår mat är klar, men då är det så då... Men sen tror jag Charlie har lite rutiner bara att jag inte lagt märke till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0