Dagen

Idag har vi inte gjort så jättemycket, men i alla fall lite äventyr. Peter skulle ut på ett ärende här på Skoghall så jag passade på att Charlie i vagnen för en tur till Apoteket. Behöver en termometer, bra att veta om han har feber eller inte. Speciellt med tanke på att han snart ska få sprutor, då får ju många feber. Meeeen nu var det som så att någon grävt av en kabel på apoteket kunde inte ta betalt med kort. Bara att gå till cetrum (typ 40 steg bort) och ta ut pengar, tillbaka till apoteket och betala. Sen skulle jag lägga in vagnen i bilen, nu när Peter är hemma känns det enklare än att kånka ned för trappen... Tar ut mjukliften, lägger den i baksätet, ska fälla ihop vagnen. Det ville inte som jag ville så jag ställde mig vid sidan om vagnen och skulle fälla ihop. Tack, då slår handtaget mig i huvudet...

Det var dagens äventyr. Hade det inte varit för regnet hade jag nog gått en längre promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0