Åhåjaja

Charlie fick sin vaccination igår som sagt, samt att han somnade sent igår vilket gjorde att i dag har varit lite av en gnälldag. Men vi kunde vara en timme på babycafét i alla fall. Charlie fick bestämma takten helt enkelt och han orkade som sagt en timme.

Sen har jag ju varit oroad över att han inte kan vända sig än, tittade på en tabell, skulle han kunna vända sig nu skulle han vara tidig så jag ska sluta oroa mig och istället vara glad över att han ligger kvar på samma ställe som jag lägger honom. Han pratar en MASSA med sina händer och griper ibland efter saker, speciellt då leksakerna i babygymmet :-D Idag har han och jag gosat så mycket det går eftersom jag var borta igår :-D Min lilla plutt är inte så liten längre :-'( men men, som iida sa, även när han är 15 och åker moped kommer han vara min lilla bebis. Känns som jag kommer vara en av dom där mammorna som vägrar klippa navelsträngen. Men det får vi jobba på, annars kommer jag ju bli svärmodern från helvetet eller nått och det vill vi ju inte! Nu är det ju inget jag behöver tänka på nu men iaf. Tiden kommer bara glida mig ur händerna känns det som. Vips så kommer han vara åtta år gammal och tjata om ett syskon. Eller 15 och tjata om en moped. Eller typ 20 och flytta hemifrån. Det gäller att njuta av varje sekund av kramande, varje puss jag får ge honom på kinden för om ett par år så kommer det vara bläää att få en puss av mamma.

Så till alla mina mammakompisar; njut av era små, en dag blir dom stora.

Kommentarer
Postat av: Anna Persson

hehe ja så kan det vara :) Lätt hänt o inte veta de... ;P



Jo allting är bra här. =) Lillen är mitt uppe i en period där allt är dumt o ledsamt :( Hur är det med er? Jo jag hörde Billy sa de :) Vad roligt! Grattis!

2009-10-01 @ 00:57:56
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0