Up and away

Idag blir en lite fullspäckad dag. Först ska jag nu snart till familjecentralen, ska till barnmorskan för återkontroll på min spiral. Ska be om en tid att få bort den. Orka mens i två veckor och sen världens mensvärk. Dessutom får jag sån ägglossningskänninng att jag knappt orkar ur sängen. Det kommer ju inte funka när Peter får ett jobb. Nej, det får bli minipiller.

Sen klockan 13 ska jag till babycaféet. Och efter det ska jag och Anna till IKEA. Låter som en plan tycker jag :-D För en gångs skull har Charlie ätit så att lunch kommer bli under lunchtid. Känns lite skummt att ge en unge lunch klockan 14, men han går ju upp 8 så... Lilla pojken blir fyra månader idag. Jag vet vad jag gjorde för precis 4 månader sedan. Hade väldigt ont :-P

Kommentarer
Postat av: Baso

Maw grattis på Charlie !

2009-10-28 @ 15:13:58
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0