Tänder

Misstänker stort att Charlie håller på att få tänder, sedan jag skrev sist till nu har varit mindre roligt för att uttrycka det snällt, han har bara sovit om han legat på mig och jag klappat honom på rumpan. Det är kört så fort man lägger ned honom. Dessutom har varje vaken minut inneburit skrik och panik. bara väntar på att Peter kommer hem så jag får laga mat... För nu vågar jag inte ställa mig och bli upptagen av något. Jaaa jag vet, det gör inget om barn skriker ibland men just nu plågar det mig mer att Charlie skriker än hungern gör. Tar några smörgåsar så länge.

Han sov i alla fall när jag var till ICA med honom, hade honom i sjalen. Köpte en ny bitring då, vi har en sån i typ gummi men nu köpte jag även en man kan lägga i kylen som har vatten i sig. Den verkade det som han lättare kunde hålla i själv.

Kommentarer
Postat av: sussi

usch vad jobbigt!

2009-10-13 @ 07:24:49
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0