Sova kanske?

Från att knappt blogga alls sitter jag här för tredje gången idag ;-) Peter ser på Hulken. Tydligen ville han inte se Smala Sussie... Kycklingen blev bra, hade nog för lite grädde i såsen tror jag. Vad vi ska göra imorgon vette fan.

Vet bara att jag är trött som tusan och ska tvätta imorgon. Blir ju inte sååå jobbigt med tanke på att tvättmaskinen står i badrummet :-) Tack Billy och Giia att ni är villiga att låta oss avbetala den :-) Och att vi får låna micron :-)

Till veckan får vi provbilden från fotograferingen av Charlie. Den fotografen var världsbäst, han tog tid på sig att få ett leende från Charlie och sen fick vi välja vilken bild vi tyckte var bäst :-D Ska bli spännande att se. Vad några har missuppfattat och som jag vill förtydliga är att det är ungefär som med skolfoto, det är en bild som man sen får beställa så många kopior av man vill. Det var alltså ingen hel session med massa olika bilder i en bok eller så. Det får vi göra sen när han blir äldre. Peter har ju fortfarande en dröm om ett familjefoto, jag känner mig lite negativt inställd till det dock. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0