Sådärja

Charlie och jag har redan varit på en liten promenad. Tänkte ge honom lite potatis idag, det är lite tidigt men han äter mest hela tiden. Så när han ändå höll på att somna passade jag på att gå till apoteket och ICA. Lite jobbigt dock att få ner allt. sätter honom i ringsjalen, bär med mig jackan och åkpåsen. Kommer på när jag släpat upp vagnen för halvtrappen att Charlie nog behöver en tröja och vantar (sånt glömmer man gärna när man är trött) så tog Charlie i famen springer upp och sätter på honom en tröja och hans söta Nalle Puh vantar som han fick av Peters kusins sambo.

Charlie somnade gott efter ca 2 steg. Var till apoteket och köpte Demons &angels ansiktskräm som jag läst mycket gott om. Tanken är att jag ska använda hela den serien eftersom den ska fungera på ungdomshy och det är vad jag har, men vi får ta en sak i taget för ekonomins skull samt att alla produkter är restnoterade så det var bara ansiktskrämen och lipbalmet dom hade på apoteket här.

Sen in på ICA då och skulle köpa potatis. Köpte även till mig och Peter för idag blir det fiskbullar med potatis :-D Mums :-D Sen går jag ju alltid varvet runt barn hyllan och tur var väl det för då kom jag på att vi är inne på sista paketet våtservetter så köpte sånna också :-D

Idag kan nog bli en väldigt bra dag tror jag. alla ni som läser min blogg får hålla tummarna åt mig :-D

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har den ansiktskrämen, den är riktigt bra, känns lätt och så :)

2009-10-14 @ 14:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0