Sådär

Idag har jag:
*vikt tvätten som jag tvättade igår
*satt på kaffe
*duschat
*satt på en till tvättmaskin

Tjihi fick jag som trodde att vi skulle vara på noll nu... Hmm, varför ser det så lite ut på golvet men fyller fort en tvättmaskin? hmmm... Aja, får väl tvätta en maskin till då. Det jobbiga är ju att torka det, men två maskiner får plats på torkställningen vi fick av mamma, som dessutom precis får plats i duschutrymmet och nu har vi båda duschat så det ska gå bra.

Väntar på att Charlie ska vakna, då kommer han nog vara vrålhungrig. Så är det. han skulle egentligen ätit för en halvtimme sedan, men sällan att jag väcker honom för att ge honom mat. Fick förklarat för mig på BVC att enda gången man ska väcka för att ge mat är när det är varmt ute för dom känner inte törst lika väl som hunger. Och det var när han var 1 vecka hon sa det.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Hej

Kul att du bloggar :-) Ska genast lägga in din blogg i blogglovin :-)



Ja nej väacka för att ge mat tror jag aldrig vi gjort förutom då de var SMÅ och evt sjuka.

2009-10-31 @ 16:51:13
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0