Rättelse

Måste ju tillägga till förra inlägget att jag förstår att Charlie nog behöver mer trygghet nu för att mycket händer så det är därför han vill somna i famnen osv. Då är det så. Självklart får han somna i famnen om det får honom att bli en glad bebis. Och jag kan ta dom här nattningarna för än så länge sover han ju hela natten. Jobbigt att han somnar så sent som åtta, men hallå, han vaknar klockan åtta på morgonen. En ganska rejäl sovmorgon det :-)

Insåg när jag skulle brygga kaffe att kaffet var slut. Bara att gå till ICA. Charlie hade fortfarande pyjamasen på sig så jag orkade inte krånga med honom så han fick ha fleeceoverallen. La honom i åkpåsen, bar honom i den, la honom och åkpåsen i baksätet, krånglade ur vagnen ur bagaget och sen ner med honom och åkpåsen i vagnen. Var ju jobbigare hem eftersom jag hade en kasse också. Hade kunnat väcka Peter och lämnat Charlie hos honom, men alla mår bra av lite frisk luft och Peter behövde sova. Så det så. Är ju ett mindre träningspass att gå ut med Charlie så ;-)

Köpte mer nappar idag för alla vi har är borta (antagligen under soffan). Passade på att köpa större nappar för dom han har nu får han säkert lätt in i munnen... Men köpte dom små också för säkerhetsskull, ifall han inte skulle ta dom stora. Meeen han tog dom stora bra. Han har ju inte direkt liten mun, ibland suger han på båda tummarna på en gång.

Nu sover han för tredje gången idag, men dom två tidigare gångerna har han sovit på mig och då sover han inga längre stunder.

Kommentarer
Postat av: sussi

inte lätt att va kaffesugen mamma på morgonen = ) Vad ska ni hitta på, på Halloween då?



ha det fint

2009-10-23 @ 07:47:21
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0