Hmmm

Peter är inte hemma, han fick ledigt från oss under natten. Han kör brum brum bil. Lika bra det, det är mycket enklare att vara förälder om man får ladda batterierna ibland. Dom under oss har nog inflyttningsfest nu. Jobbigt värre för jag kan nästan höra musiken så bra att jag kan sjunga med. Meeen smällar man får ta när man bor i lägenhet och än så länge enligt reglerna får dom väsnas i 1 timme till. Och så länge Charlie sover är jag nöjd. Skulle han däremot vakna om 3 timmar och inte kunna somna om för det låter för mkt skulle jag knacka på och be dom sänka. Summa summarum; så länge det inte stör Charlie stör det inte mig.

Har scapbookat lite, hunnit med 5 sidor tror jag. 1 sida där jag skrev när han föddes och så, sen en sida med 1 bild på hans 1 månaders dag, två månaders dagen hade vi inget kort på så det fick bli ett kort från innan det, sen tre månaders dagen. Och dopet. fyra månader har han ju inte blivit än :-P

Märks att jag inte fick sova ordentligt inatt för ögonen går ihop :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0