Gårdagen

Usch vad trött jag är efter gårdagen. När jag gick från babycaféet tvingade jag ned Peter till bilen med babyskyddet (barnstolen) och sen åkte vi till Tommy. Peter tvingade tommy att laga mat. Sen åt vi och jag och anna åkte till IKEA, jag shoppade loss för en hel 50-lapp. Sen åkte vi till Rud för att hämta lite saker i Annas lägenhet, den var super by the way. Sen köpte vi godis innan vi åkte tillbaka till Tommy. Där väntade ju Charlie tillsammans med Peter och jag hade saknat honom så att jag gosade massor. Anna, Rebecca och Hampus var också där så det var full fart. Peter och Tommy monterade ihop sängen och Anna P hade mycket att anmärka på :-P Rebecca tiggde godis på ett väldigt speciellt sätt. Sen skulle vi åka hem för klockan var mkt. Och då blev trötta Lukas ledsen på mig för att jag sa att man frågar innan man tar godis. Han var trött som alla andra.

Sen när vi kom hem somnade Charlie efter ett tag och sen somnade vi också. När Peters klocka ringde var han inte så glad på mig tror jag.
Jag: Du ska gå upp nu
Peter: mmmm
Jag: Gå upp nu så jag får somna om.

Storyn bakom det här är att Peter brukar inte gå upp när han ställt klockan som jag vaknar av och stänger av. Därför brukar jag känna mig skyldig för jag vill ju somna om samtidigt som jag vill att han går upp.

Charlie somnade om efter att han fick mat klockan åtta. det känns gott när det blir så för då kan jag i lugn och ro göra kaffe och dricka det. Hellre att han sover nu än att han sover mellan 10-11. Efter 11 målet ska jag och Charlie ut på barnvagnspromenad. Måste ju till apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0