Dagen

Idag har jag och Charlie först varit till Babycaféet. Dit kom även en reporter som ville prata med några mammor om att Karlstad har så kort vårdtid. Får se om det blir en bra artikel, vet inte om jag sa så mycket vettigt. Men en sak som jag sa som jag inte tänkt på innan är att hur ska man direkt efter förlossningen när man är full av adrenalin osv veta hurvida man vill åka hem eller stanna på patienthotellet? För när jag tänker på det var jag ju superpigg efter förlossningen, varit uppe hela natten och klarade utan problem att vara öppe hela dagen innan vi gick och la oss för natten, men dagarna efter tog ju orken slut. Kanske egentligen hade varit bäst att stanna en dag eller två på patienthotellet och bara vilat. Fast vad säger att man skulle ha gjort det då? Antagligen hade man haft så tråkigt att man inte vilat. Men men, blir det ett till barn har jag ju lärt mig ;-)

Fick gipsavgjutningen när jag var på förskolan, superfin blev den, alla hans veck på foten och handen syns, det som är sötast är att vecket på hans stortå syns. Han har som en veck på den yttersta delen av tån, det ser ut som om någon satt en gummisnodd där :-)

Sen kom prästen och vi hade dopsamtal. Allt blev som vi vill ha det :-D Superbra :-D Får se vad vi hittar på imorgon men på fredag blire att baka kanelbullar :-) Jennie skulle vara snäll och hjälpa mig, det tackar vi för. Peter pratade något om att fly fältet med Charlie, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: sussi

vad kul med ett babycafé!

2009-10-11 @ 09:03:44
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0