Borde sova

Egentligen borde jag sova nu men jag har så stora sömnproblem just nu. Funderar på att strunta i att ha sovmorgon när det är min tur. För plågar jag mig igenom tillräckligt många tidiga morgonar borde jag ju bli trött på kvällen eller hur? Vi kör på den :-D Imorgon är det dag för Charlies fotografering.

Idag har inte mycket hänt. jo Charlie har varit lite gnällig, han har inte velat sova i sin säng utan på mig. Det tackar vi inte nej till, en anledning till varför man inte diskat eller städat när Charlie sovit ;-) Dock är det lite jobbigt pågrund av min hosta. Varje gång jag hostar så småvaknar han lite. Men men, en tupplur tog han i sängen och sen somnade han ju för natten i sängen, det är ändå det viktigaste. Grannen J har varit här, hon passade på att klippa Peter. Det tackar vi för :-D

Lite besviken över en blogg jag följt ett tag, det känns som den är förstörd nu. Förut skrev hon ut vad allt hon använde hette och nu är det "en ljusare skugga" och en "mörkare skugga". Det har väl med reklampolicy att göra antar jag, men ändå. Jaja, bara att hitta ny inspiration någon annan stans.

Kommentarer
Postat av: Baso

Åh, inte för jag är släkt eller något men skulle man kunna få se på dom korten på mr C sen ? :D

2009-10-20 @ 00:10:44
URL: http://www.baso.nu
Postat av: sussi

borde bolag vara glada över gratisreklam?

2009-10-20 @ 07:49:35
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0