Babycafé

Idag var det babycafé igen. Det är alltid lika kul, det är höjdpunkten på veckan. Dock är det en dum tid för Charlie för han är väldigt mammig under dom timmarna, men så är det. Träffade en där som jag kände igen och hon kände igen mig. Vi kom till att hon jobbade på Sannerud när jag gick där.

Peter och Charlie ser på Bamse och den lilla åsnan. eller ja, Peter ser på det, Charlie tittar på mig eller sina händer. Plutten ska bada idag :-D

Igår satt han med nappen i munnen nästan 1 timme :-) Men tror det var bara en engångsföretelse. Inte lika kul att han ville ha den när han somnade för då vaknade han när han tappade den... Men men, så är det.

Kommentarer
Postat av: sandra roos

oj så fin sida du har gjort på dig och även sonen

2009-10-21 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0