Uppdatering

Idag har jag varit till skolan på en föreläsning och nu är jag hemma med en sambo. Snart ska vi försöka fixa så vi får skriva på faderskapsbevis. Vore gott att ha det fixat innan bebisen är född. Blev förövrigt chockerad över att vi fick pengar idag, trodde inte man skulle få det men sen när jag tänkte efter var det ju logiskt. Tänkte att jag fick för agusti därför får jag inte för juni, men i agusti fick man ju faktiskt för september så det var ju klart man skulle få pengar :-P

Jag och helena stöter på varandra rätt mkt nu för tiden, inte träffast på över ett halvår, sen pluggade vi förra veckan, träffades på torget i morse av en slump och sen ska vi till klubbkvällen på torsdag :-D

Vill köpa skötväska nu :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0