Tvättar på!

Nu tvättar jag lite bebiskläder :D Alla med blåa nyanser :-D känns stort. Men hur ska man tvätta i framtiden? För vi brukar tvätta i 40 grader för då färgar det inte, men har fått uppfattningen om att bebiskläder är rätt skitiga så man måste tvätta dom i 60, färgar det då? Måste jag verkligen i framtiden stå och färgkolla allt? VILL INTE! Kan ju inte vara miljövänligt det heller. Räcker det kanske med vitt för sig, kulör för sig och svart för sig? Usch vad dålig jag är på det här :-P För ska man bara tvätta blått med blått, brunt med brunt osv, kommer jag fan bara köpa kläder i en färg :-P Nöjd med att alla plagg skulle tåla torktumling iaf, slutar väl med att jag har barbiekläder :P

något som är brutalt störande var när jag hade en svartvit randig tröja. Det svarta färgade över på det vita! Då har man fan inte tänkt till iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan tvätta ljusblått med vitt o lite mörkare med svart alternativt vitt, kulor eller svart inte sååå noga iaf ;P

2009-05-31 @ 23:32:29
Postat av: Majsan

Precis som den innan skrev så kan du tvätta vitt med ljusa färger och mörkare som mörkblått med svart så det är ingen fara :D Bara du kollar om kläderna kan tvättas i 60 då ;D

2009-06-02 @ 08:18:39
URL: http://majsaniaktar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0