Tråååk

vaknade kl 5, kunde inte somna om. Fan alltså. Ville inte ligga i sängen och vrida och vända på mig så Peter skulle behöva vakna också, han behöver ännu inte upp på 40 minuter, lika bra att han får varje minuts sömn :-) Men eftersom jag har så tråkigt tänker jag lägga upp bilder på vad jag köpte igår :-D Förlåt, men det blir så nu :-P Alla bilder har jag tagit från http://www.makeupstore.se


Cybershadow Baby doll


Cake Eyeliner Svart


Cover all mix


Tri Brow Color


Och slutligen Scent lips som jag fick på köpet. Antar att ögonskuggan jag fick är utgången för jag hittade den inte på hemsidan :-) Sminkväskan finns inte på bild på hemsidan men den är röd och så är det en typlapp mitt på där det står "Extreme Make Up For Extreme Chicks".

Tror det blev lite mycket för min kropp igår, hade ont överallt när jag kom hem :-P Men det är smällar man får ta. Sen var jag dum nog att sätta mig och läsa i en "Vad är det dummaste din man sagt"-tråd på FL. Jag skrattade så tårarna rann och hur jag än gjorde fick jag bara ondare :-P Peter kollade konstigt på mig och tyckte inte alls det var så kul som jag tyckte. Nu ska jag snart sätta på kaffe, känns som både jag och Peter behöver det idag :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0