Tisdag

Började dagen med att inse att jag gick upp en timme för tidigt, men men, skönt att kunna ta det lugnt på morgonen. Sen började vi med grupparbetet. Sen åkte jag och Anna in till stan, vi gick till stadium för jag skulle ha en väska som jag ska använda som skötväska. Blev en rosa trots att Peter inte ville :-P Men den kostade bara 49 kr så man kan ju börja med den och se sen om man behöver en bättre. Kommer vi fram till att vi behöver en annan så kan jag fortfarande använda den till typ skolan och så. Sen skulle jag åka hem och Anna skulle fortsätta kolla på stadium, hon ska ju till grekland så hon skulle kolla på badkläder. Insåg när jag kom till busstationen att det var 40 minuter kvar till bussen skulle gå så jag ringde till Peter som var ute på vift att jag skulle äta på stan. Eftersom han sa: "Det gör du rätt i" antar jag att han också åt lunch någon annanstans än hemma :-P

Blev Subway, sen åkte jag hem och här sitter jag nu :-P Ska kolla lite smått på information om bergvärme. Blir kul :-P har en pigg bebis i magen förövrigt, h*n fattade väl att jag köpte saker till honom eller henne. Passade även på att köpa badtofflor på stadium så jag kan ha med till förlossningen, tänkte att det blir billigt och bra ifall det blir skit på dom eller så. Istället för att köpa dyra tofflor som måste slängas.

Kommentarer
Postat av: Baso

Svar: Då är det väl mer synd om mig om du tar tillbaka dom :P

2009-05-26 @ 14:00:49
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Sandra

Märket dadgear har snygga skötväskor som är mer riktade till pappor! :D Tänkte bara säga det.. ha det bra!

2009-05-26 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0