Teknikens underbara värld!

Skulle slå på min dator nu, och fick bara upp en blå skärm där HP's logga var och sen skulle man trycka på någon F knapp eller Esc för olika funktioner. Sitter som ett jävla fån och vet inte vad jag ska ta mig till. Peter tycker då, tryck på System Recovery. Lättare sagt än gjort, min jävla *pip* dator tycker att jag ska trycka på tangentbordet men vägrar ha kontakt med det! Sen startade det av sig själv efter fem minuter, men jag tycker iaf inte om min *pip* *pip* dator :-P Peter tyckte jag kunde defragmentera datorn eller vad det heter men analysen visade att det inte behövdes. Tänkte då ta en diskrensning, jo jag kunde ta bort 191 mb. Kändes nödvändigt eller inte :-P

Majsan: Av någon andledning får jag inte fram valideringstjoffsen till att kommentera din blogg så jag svarar här istället (behöver egentligen bara ladda hem Flash men aja :P). Jag vet inte om man kan välja olika nyanser men det positiva är ju att du med hjälp av vattenmängden du själv väljer får mer eller mindre välja hur lätt eller svårt det ska vara att applicera. Men mer vatten borde ju innebära mindre svärta, men jag vet inte :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0