Störst går inte först

Iaf inte i den här familjen :-P Försöker putta bort Diesel från skrivbordsstolen och han gör detsamma. Halva min rumpa får sitta men hela katten, alltså går inte störst först :-P

Sminkat mig igen då, testade en ny grej idag, att ta den beiga nyansen i Cover All mix som primer på ögonlocket, för cybershadowen är lite krämigare än microshadow vilket gör att den efter ex antal blinkningar inte sitter lika bra längre ;) Får se om det blir bättre, kanske slipper köpa en ögonprimer då iaf :D

Jag får nu äta upp vad jag sagt, jag tyckte det var såååå bra att make up store ändrade sina förpackningar för jag tyckte det var fult med ett stort "fönster" i. Jag ångrar mig lite nu, eftersom dom använder t. ex likadana burkar till cybershadow som till cake eyeliner :-P Och likadan till microshadow, cover bla bla och brynfärgen :-P Hade det varit fönster på hade man ju lätt sett: "Åh där är den rosa" eller "där är brynfärgen" :-P Men men, det är ju fortfarande snyggare som det är nu och det finns ju faktiskt ett litet litet fönster :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0