sådärja

Har lagat mat nu, köttfärssås och spagetti, ska snart gå och diska undan efter den. Är egentligen Peter jobb att diska, men nu när jag är så pigg och behöver lite avbrott i pluggandet gör det ju inget om han kommer hem till en lite finare lägenhet än en svinstia. Min förhoppning är att när han kommer hem ska lägenheten se ut som han lämnade den :-P ska nog gå bra. Sen är det lika bra att jag gör saker nu när jag kan för om två veckor kanske jag inte orkar laga mat och då har jag kanske lite innestånde så Peter får göra mat :-P

aja... Diska blire och sen plugga :-D

Kommentarer
Postat av: zusi

hushållsarbete...urk idag har jag en heldag med tvätt (även av min katt!)Ha det bra

2009-05-20 @ 07:45:08
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0