Resultat :D

Tänkte visa er hur sminket blev (förlåt att jag tjatar men det är min blogg vilket betyder att jag får skriva vad jag vill så länge jag inte kränker någon så ni får stå ut mohahahaha!)


En helbild, blev dock inte den bästa med tanke på blixten. Hakan är inte så mörk som den ser ut :-P


Heller inte världens bästa bild för den var suddig men orkade inte plocka upp kameran igen :-P Syns iaf ungefär hur det ser ut. Denna bild är utan blixt :-D

Jag har använt:
Basen:
Cover All Mix (MUS)
Matt foundation nyans Milk (MUS)
Wonder Powder nyans Sinai (MUS)
Wonder Blush nyans Sphinx (MUS)

Ögat:
Tri Brow Color (MUS)
Cybershadow nyans Baby Doll (MUS)
Cake Eyeliner nyans Black (MUS)
Eyepencil Nyans Black (MUS)
Telescopic Mascara nyans Black (L'oreal)

Läpparna:
Scent lips nyans Rif-raf (MUS)

Jag blev väldigt nöjd iaf, basen är inte helt toppen men det beror på att min hy inte är helt toppen :-P Skyller det på graviditeten :-P Nej men hyn har faktiskt blivit sämre sen jag blev gravid. Tvättar ansiktet varje dag för att inte få finnar osv, och det funkar till en viss grad. Hoppas det blir bättre sen när jag inte är gravid för då lär jag inte ha tiden att göra iordning mig i en timme ;-P

Ang: Cake eyelinern, både Helena och Majsan har bett mig säga vad jag tycker om den och det kan sammanfattas med en mening: Jag älskar den. Helt underbart bra, man tar mycket vatten på penseln, ned med penseln i burken och rör runt lite, sen är det som att måla med vattenfärg. Skit enkelt att få det bra, och då kan jag säga att jag aldrig lyckats med eyeliner förut. När jag gick i åttan och skulle ha eyeliner fick jag först måla så bra jag kunde och sen rätta till med en tops, det behövde jag inte idag :-D Tar inte så mycket längre tid än om man skulle köpt vanlig flytande heller. Så jag rekomenderar den. Fast klarar man av att använda en flytande kan man nog fortsätta med det :)

Kommentarer
Postat av: Baso

Ser bra ut :)

2009-05-29 @ 10:39:24
URL: http://Baso.nu
Postat av: Majsan

Tackar! Det som är fördelen är ju att man inte behöver få en så jättesynlig eyeliner som med flytande då eftersom man kan göra den i olika nyanser? Har jag rätt då? Ibland tycker jag flytande blir alldeles för synlig under vardagarna..

I övrigt såg det bra ut på bilderna! :D

2009-05-29 @ 14:54:22
URL: http://majsaniaktar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0