pluggat och ätit

Ja nu har jag pluggat lite inför tentan, ganska mycket kvar men det är mer än en vecka kvar innan tentan också för den delen så.

Dagen började dock inte så jävla bra, föreläsaren hade tydligen missuppfattat tiden så han kom ju inte när han skulle. Så där satt vi utan att ha något att göra. Men vi löste det bra tycker jag, vi satt och pratade om allt möjligt :-P Sen var det en lab då vi skulle se hur mycket syre som finns kvar i olika vatten prover fem dagar efter att dem tappats. BOD värde hette det. Var ganska intressant. Sen åkte jag hem och satte mig med instuderingsfrågorna, har väl kommit ganska långt tycker jag.

Men när ögonen började gå ihop och nästan åt olika håll kände jag att det var dags för mat. Så blev det också, falukorv och makaroner. Man behöver inte göra det krångligare än det är. Nu sitter jag här och tänker inte plugga något mer idag, tar det imorgon. Väntar på att Peter ska komma hem, vilket kommer att dröja några timmar till. Tror inte jag kommer sitta så mycket mer vid datorn då jag suttit på tok för mycket idag, känns i hela kroppen.

Imorgon är det en föreläsning och sen efter det ska vi göra en uppgift vi fick idag av labläraren. Så blire hem och plugga :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0