Oh ja

Har lyssnat på Alexander Rybak - Fairytale hela dagen typ :-P kan bero på att jag hade den på hjärnan när jag vaknade och det är jobbigt att ha en låt på hjärnan och bara kunna en mening :P Pluggar lite smått, har diskat och ska laga mat snart, så jag får både lunch och middag idag. Måste äta två gånger annars kan jag inte somna för jag avslutar då dagen med smörgåsar och man ska inte sova direkt efter man ätit. Men men, vill att Peter ska komma hem men det dröjer nog måååånga timmar dit. Som tur är så är Diesel jättegosig, trots att jag sprutade massa vatten på honom i morse. Han var på byrån.

Men nu ska jag forsätta med pluggandet innan jag ska laga mat som sagt. Så det här är vad jag ska göra idag:
Plugga
laga mat
äta mat
sakna Peter
äta mat igen

Jag tror jag ska lyckas med det faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0