nytt tangentbord bland annat

Åkte till Siba för att lämna in mitt tangentbord som inte fungerar som det ska. Då skulle dem tydligen ha servicenumret till datorn så det var bara att åka hem och hämta det. Lämnade in det och sen kollade vi på fritöser för Peter vill gärna ha en fritös. Men jag ville ha den som fanns på Coop med display och tidtagning på. Men först ville Peter kolla på ifall det fanns någon bra på Expert, men det var inte riktigt vår prisklass. Däremot hittade jag ett nytt tangentbord, för jag vill inte ha ett trådlöst. Så nu har jag en fint och bra trådat tangentbord :-) Så Peter får mitt trådlösa när det kommer tillbaka.

Sen gick vi till Coop för att se om dem hade fritösen, och jajamensan det hade dem så vi köpte den, frityrolja och frityrsmetsmix. Peter skulle dessutom testa att fritera snickers eftersom nigella gjorde detta en gång. Tydligen blev det gott. Jag ville inte riktigt smaka på det :-P Nu ligger Peter i paltkoma efter att vi ätit pommes chatau och friterad kyckling. Ska försöka få liv i honom så han diskar och tar det sista med tvätten :-) Men jag diggar iaf vår nya fritös och mitt nya tangentbord :-)

Kommentarer
Postat av: Baso

åh fritös :D

2009-05-02 @ 18:05:01
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0