Lördag

Vaknade tidigt idag men gick inte upp för Peter ville inte bli störd innan klockan 11 sa han och jag skulle knappast kunna underhålla mig själv här hemma så jag somnade om. Och somnade om, och somnade om än en gång. Men när klockan var tjugo i tio var jag tvungen att gå upp. Pussade Peter på kinden, visade sig att han bara sov räv, gick in i duschen medan Peter låg kvar i sängen och sen när jag duschat klart sitter han på sängen, då kunde han tydligen inte sova mer. Så då gick vi upp, bråkade om helgannonserna i NWT, för tack vare svärmor ska vi ha NWT i tre månader :-) Peter vann förövrig för jag gick och sminkade mig.

Peter passade även på att göra barnkorsordet, jag fick "dra steck mellan punkterna grejjen" istället. Vi åt lite frukost och sen ned i tvättstugan. Peter är nu i garaget men påväg dit fick han släppa av mig i stan eftersom jag ville köpa mobilen till spjälsängen och en foundation. Min favorit på Make Up Store fick hjälpa mig att välja ut rätt nyans. Hon är alltid så trevlig och har hela tiden rätt. Så nu har jag en foundation i rätt nyans, hör och häpna. För första gången i hela mitt liv faktiskt. Sen åkte jag bussen hem, busschauffören missade min hållplats, höll även på att missa den efter så det var väl nära att jag skulle få gå av i centrum.

Sen lurade en kvinna på pressbyrån på mig en lottokupong, får väl se om jag vinner. 110 miljoner skulle inte direkt sitta fel. Då skulle jag nog börja med att köpa en av varje ögonskugga på hela Make Up Store. Sen lösa Peters lägenhetslån samtidigt som vi skulle ringa och slänga ut svärmor och svärfar. Eller nja, iaf säga att vi vill köpa kåken :-P Sen skulle jag nog, innan storhetsvansinnet slår till helt och hållet gå till banken :-P Men jävlar vad jobbigt mycket förmögenhetsskatt man nog måste betala. Aja, nu vinner jag ju inte i alla fall så det är inget mer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0