Köpa svets på Rusta?

Tycker det är väldigt roligt att läsa reklamblad ibland, man kan köpa en MIG-svets på Rusta för typ 700 kr. Skulle jag aldrig göra faktiskt. På Rusta köper man sånt som det inte gör något om man måste köpa nytt efter ett år, eller dörrmattor. Dörrmattor köper jag alltid på rusta :D Nu låter det som jag brukar köpa dörrmattor varje vecka men det var så att Turbo kissade på hallmattan och då fick jag tvätta den (röd) och tänkte inte så långt att den kan färga av så jag passade på att kasta in dörrmattan (grå) för Peter hade spillt kaffe på den. Var inte så sugen på att ha en rosa dörrmatta så vi fick köpa en ny :-P

I alla fall. Är lite trött efter att inte fått sova så mycket inatt, men annars är det bra :-P Eller nej det är det heller inte för min sambo kommer inte hem idag, det är lite sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0